Menu
1 / 0
Aktualności /

Posiedzenie Zarządu, Bielsko Biała, 10.07.2010

  1. Ocenę występu reprezentacji podczas DME rozpoczął prezes J. Skucha, który pełnił na tej imprezie również funkcje kierownika szkoleniowego. Zdaniem prezesa reprezentacja miała szansę walki o III m. Udział zawodników wyłonionych „systemem amerykańskim” nie był optymalnym rozwiązaniem. Następnie dyrektor sportowy P. Haczek stwierdził, że taki system daje dużą przejrzystość kwalifikacji do startu, co było dobrze przyjęte przez środowisko. Wszyscy obecni zgodzili się, że na przyszłość należy się zastanowić nad wypracowaniem nowego modelu kwalifikacji. Np. kwalifikuje się zawodnik mający najlepszą średnią 3 startów.

     
  2. Następnie zabrał głos L. Leszczyński, przedstawiając opinię o udziale naszej ekipy w europejskich kwalifikacjach do Młodzieżowych Igrzysk Olimpijskich w Moskwie. Młodzież startująca w tych zawodach była mocno zintegrowana, startowała wzorowo. Wyniki sportowe należy uznać za bardzo dobre.

     
  3. Propozycję składu reprezentacji na ME przedstawił P. Haczek. Wątpliwości dotyczyły udziału w ME M. Zadury oraz sztafety 4x400 K. W głosowaniu wymaganą większością głosów zaakceptowano udział w ME zarówno M. Zadury jak i sztafety 4x400 K (bez względu na udział A. Jesień). Następnie przegłosowano całą listę kandydatów zaproponowaną przez dyr. P. Haczka. Następnie rozpatrzono kandydatury zawodników, którzy nie posiadali wskaźników PZLA: A. Cichockiej, A. Leszczyńskiej, M. Starzaka, M. Reszki, W. Potępy i M. Demczyszaka. Przez głosowanie zaakceptowano udział w ME A. Cichockiej (pozytywny start w Doha) i M. Demczyszaka (pozytywny start w Bergen). Dla czterech pozostałych osób Zarząd przedłużył możliwość uzyskania wskaźnika w jednym starcie do 18.07. (z warunkiem dla W. Potępy – wynik 59.50 na MPS).

     
  4. Wniosek o zatwierdzenie bilansu za 2009 rok przedstawiła pani Halina Zaborowska – Główny Księgowy. Materiały dotyczące bilansu zostały przekazane wszystkim członkom Zarządu, a wcześniej Komisji Rewizyjnej. Przedstawiciel Komisji Rewizyjnej nie wniósł uwag do przedstawionego bilansu. Zarząd jednogłośnie przegłosował Uchwałę Nr 1/10.07.2010 przyjmującą bilans.

     
  5. Zarząd podjął Uchwałę Nr 2/10.07.2010 zatwierdzającą Statut Fundacji Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, powołującą jednocześnie Radę Fundacji w składzie: A. Person, J. Skucha, R. Korzeniowski. Uchwała została podjęta jednogłośnie.

     
  6. Informację na temat wymogów budowy stadionów la przedstawił T. Majsterkiewicz – przewodniczący Komisji Obiektów i Urządzeń. Materiał, w wersji elektronicznej został wysłany wcześniej do członków Zarządu. W wyniku dyskusji, w pełni zatwierdzono jednogłośnie zaproponowane wymogi. Poproszono o przekazanie tych materiałów do różnych inwestycji, w tym do Urzędów Marszałkowskich. R. Korzeniowski zaproponował konkurs na wzorcowy projekt na stadion la. Prezes J. Skucha uzupełnił ten temat o informację Z Ministerstwa Sportu i Turystyki dotyczącą dofinansowania modernizacji trzech stadionów la. w Przemyślu, Hrubieszowie i Końskich. Jest to zapowiedź uruchomienia programu JUNIOR LA (budowa stadionów la w każdym województwie.

     
  7. Ze względów formalnych (statutowych) podjęcie uchwały o terminie zwołania Nadzwyczajnego Krajowego Zjazdu Delegatów (sprawozdawczo – statutowego) przełożono na wrześniowe posiedzenie Zarządu. Powołano zespół roboczy do przygotowania i przeprowadzenia Nadzwyczajnego Krajowego Zjazdu Delegatów w składzie: J.Krynicki – Przewodniczący, P. Bartnik – Wiceprezes, J.Ślęzak – Sekretarz Generalny,  H.Basiński – prawnik.

     
  8. Zarząd podjął jednogłośnie uchwałę nr 3/10.07.2010 w przedmiocie budowy stadionu lekkoatletycznego w Warszawie.

     
  9. Prezes J.Skucha poruszył problemy nieobecności niektórych członków Zarządu podczas zebrań Zarządu. Upoważniono Prezesa do przeprowadzenia rozmów wyjaśniających z członkami najczęściej opuszczającymi posiedzenia.

     
  10. Zatwierdzono propozycję J.Krynickiego – Przewodniczącego Komisji Wyróżnień, Dyscypliny i Zwalczania Dopingu dot. składu Komisji: Janusz Krynicki – Przewodniczący, Dariusz Błachnio – Wiceprzewodniczący, Paweł Januszewski, Tomasz Majewski, Lech Rzymkiewicz, Jacek Zamecznik. Pozostałych kandydatów do Komisji (trener, sędzia, prawnik) Przewodniczący przedstawi do akceptacji na następnym posiedzeniu Zarządu.

     
  11. Od 2011 r. będzie wydawany terminarz PZLA zawierający imprezy mistrzowskie oraz regulaminy do 1.03. danego roku. Wersja elektroniczna terminarza na stronie internetowej PZLA będzie na bieżąco uzupełniana o pozostałe imprezy.

     
  12. Zgłoszono wniosek o gratyfikację finansową dla 3-ch najlepszych drużyn w Lidze Juniorów.

     
  13. Prezes J.Skucha poinformował o lokalizacji tegorocznych zawodów ekstraklasy na stadionie AZS AWF Kraków.

     
  14. Edward Stawiarz złożył postulat o składanie sprawozdań z imprez, na które są delegowani przedstawiciele PZLA.

Powrót do listy

Więcej