Menu
1 / 0
Aktualności /

Konkurs na stanowisko Sekretarza Generalnego PZLA

Konkurs na stanowisko Sekretarza Generalnego PZLA

 

 

Konkurs na stanowisko

Sekretarza Generalnego Polskiego Związku Lekkiej Atletyki

I. Do konkursu na stanowisko Sekretarza Generalnego może przystąpić osoba, która:

- posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami menadżerskimi w sporcie,
- posiada doświadczenie na stanowisku kierowniczym co najmniej 2 lata,
- posiada staż pracy nie krótszy niż 3 lata,
- posiada znajomość języka obcego,
- przedłoży projekt organizacji oraz rocznego i wieloletniego programu pracy biura Związku,
- posiada znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- posiada znajomość ustawy o sporcie,
- posiada znajomość o ustawy o finansach publicznych,
- posiada umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera: Windows, MS Office,
- posiada znajomość przepisów BHP.

II. Przy ocenie kandydatów w postępowaniu konkursowym, komisja konkursowa powołana przez zarząd Polskiego Związku Lekkiej Atletyki weźmie pod uwagę w szczególności:

- doświadczenie w zakresie zarządzania i kierowania zespołem ludzkim (zajmowanie stanowiska kierowniczego),
- osiągnięcia w dotychczasowej pracy menadżerskiej,
- jakość przedłożonej koncepcji organizacji pracy biura Związku,
- jakość przedłożonego rocznego i wieloletniego programu pracy biura Związku,
- doświadczenie w zakresie zarządzania w organizacjach lub stowarzyszeniach sportowych,
- doświadczenie w zakresie współpracy z administracją samorządową,
- doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków publicznych.

III. Kandydat zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów:

1)   Uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
2)   CV,
3) Poświadczona przez kandydata kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
4)   Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej zawierającego w szczególności  staż pracy, w tym na stanowisku kierowniczym,
5)   Projekt organizacji oraz rocznego i wieloletniego programu pracy biura Związku,
6)  Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy na stanowisku kierowniczym,
7)  Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania sportem albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania sportem,
8)  Oryginał lub kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym,
9)  Oświadczenia, że:

a) nie toczy się przeciw kandydatowi postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne, ani postępowanie o ubezwłasnowolnienie,
b)  nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ani przestępstwo skarbowe ścigane z oskarżenia publicznego,
c) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r., Nr 14, poz. 114 ze zm.),
d)  dopełnił obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów   (Dz. U. z 2007r., Nr 63, poz. 425 ze zm.),
e) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko Sekretarza Generalnego,
f)  posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

Termin składania aplikacji upływa 15 grudnia 2016 r. (termin wpływu aplikacji do biura związku).

Zgłoszenia należy przesyłać w formie pisemnej do Polskiego Związku Lekkiej Atletyki na adres: ul. Mysłowicka 4, 01-612 Warszawa.

Powrót do listy

Więcej