Menu
1 / 0
Aktualności /

Konkurs na Sekretarza Generalnego PZLA

Konkurs na Sekretarza Generalnego PZLA

 

 

Konkurs na stanowisko

Sekretarza Generalnego Polskiego Związku Lekkiej Atletyki

I. Do konkursu na stanowisko Sekretarza Generalnego może przystąpić osoba, która:

- posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami menadżerskimi w sporcie,
- posiada doświadczenie na stanowisku kierowniczym co najmniej 2 lata,
- posiada staż pracy nie krótszy niż 3 lata,
- posiada znajomość języka obcego,
- przedłoży projekt organizacji oraz rocznego i wieloletniego programu pracy biura Związku,
- posiada znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- posiada znajomość ustawy o sporcie,
- posiada znajomość o ustawy o finansach publicznych,
- posiada umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera: Windows, MS Office,
- posiada znajomość przepisów BHP.

II. Przy ocenie kandydatów w postępowaniu konkursowym, komisja konkursowa powołana przez zarząd Polskiego Związku Lekkiej Atletyki weźmie pod uwagę w szczególności:

- doświadczenie w zakresie zarządzania i kierowania zespołem ludzkim (zajmowanie stanowiska kierowniczego),
- osiągnięcia w dotychczasowej pracy menadżerskiej,
- jakość przedłożonej koncepcji organizacji pracy biura Związku,
- jakość przedłożonego rocznego i wieloletniego programu pracy biura Związku,
- doświadczenie w zakresie zarządzania w organizacjach lub stowarzyszeniach sportowych,
- doświadczenie w zakresie współpracy z administracją samorządową,
- doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków publicznych.

III. Kandydat zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów:

1)    Uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
2)    CV,
3) Poświadczona przez kandydata kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
4)   Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej zawierającego w szczególności  staż pracy, w tym na stanowisku kierowniczym,
5)   Projekt organizacji oraz rocznego i wieloletniego programu pracy biura Związku,
6)  Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy na stanowisku kierowniczym,
7)  Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania sportem albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania sportem,
8)   Oryginał lub kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym,
9)   Oświadczenia, że:

a) nie toczy się przeciw kandydatowi postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne, ani postępowanie o ubezwłasnowolnienie,
b) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ani przestępstwo skarbowe ścigane z oskarżenia publicznego,
c) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r., Nr 14, poz. 114 ze zm.),
d) dopełnił obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów   (Dz. U. z 2007r., Nr 63, poz. 425 ze zm.),
e) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko Sekretarza Generalnego,
f) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

Termin składania aplikacji upływa 15 grudnia 2016 r. (termin wpływu aplikacji do biura związku).

Zgłoszenia należy przesyłać w formie pisemnej do Polskiego Związku Lekkiej Atletyki na adres: ul. Mysłowicka 4, 01-612 Warszawa.

Powrót do listy

Więcej